Wij staan 100% achter de kwaliteit van de door ons geleverde trapliften. Toch kan het gebeuren dat er iets kapotgaat aan uw traplift, of zich een ander probleem met uw traplift voordoet. Neemt u in dat geval gerust contact op met onze servicedienst. Deze staat altijd voor u klaar.
Bij 123Trapliften staan wij volledig achter de kwaliteit van onze tweedehandstrapliften. We doen er dan ook alles aan om u veilig en naar volle tevredenheid gebruik te laten maken van onze trapliften. Mocht er toch een defect ontstaan, dan lossen wij deze uiteraard (op korte termijn) voor u op.
Bij 123Trapliften kunt u op service rekenen: 24 uur per dag en 7 dagen in de week. Dus ook wanneer de traplift ’s avonds laat of midden in de nacht een defect heeft, kunt u ons altijd bellen.
Wat te doen bij een defect aan uw traplift van 123Trapliften?
Heeft u een traplift van 123Trapliften en treedt er een probleem op? Dan kunt u altijd, 24/7, bellen naar ons storingsnummer: 085 303 61 94. Onze eigen monteurs komen op korte termijn bij u langs om het defect te verhelpen.
Onderhoudspakket
Onze trapliften worden standaard met 1 jaar garantie geleverd. Als u een onderhoudspakket bij ons afsluit kunt u dit verlengen tot 10 jaar. U bent dan verzekerd van volledige garantie met 24/7 service. Daarnaast komen onze monteurs jaarlijks langs voor een onderhoudsbeurt. Zij controleren de traplift volledig en vervangen de onderdelen die aan vervanging toe zijn. Een onderhoudspakket kost bij ons €290,- per jaar en is per jaar opzegbaar.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.